Hoe val je op bij nieuwe en bestaande klanten?
Met alleen een strategie kom je er niet. Je strategische ideeën moeten worden omgezet naar een creatieve campagne. Hiermee laat je online en offline zien wat jouw toegevoegde waarde is.
Alleen hoe krijg je de aandacht van de drukke, kan-geen-nieuwsbrief-meer-zien-klant? Simpel: door een goed concept neer te zetten en consequent uit te voeren.
Maak gebruik van marketing-psychologie principes en zorg dat jouw bedrijf opvalt. Met deze technieken bouw je een blijvende relatie op met je klant .Meer weten? Bekijk verschillende psychologische principes bij pittige tips.
Creatieve campagne
Hoe zorg je dat jouw toegevoegde waard op de juiste manier overkomt? Je bedrijf is een brand, je strategie is pittig en nu ben je zover om je via diverse marketing kanalen zichtbaar te worden bij jouw doelgroep.
Marketing kanalen
Keuzes maken welke kanalen je wilt kiezen is de belangrijkste stap bij het bepalen van jouw marketingstrategie. Is deze van jezelf, betaald of verdiend? Is het een massa product of gepersonaliseerd? Kom je zo bij de juiste doelgroep?
Marketing middelen
De marketingmiddelen om je zichtbaar te maken zijn overweldigend. Ga je op facebook, linkedin, online advertenties, video’s maken of presentatie geven?
Graag help ik je bij deze keuzes. Neem contact op zodat we samen een effectief marketingplan kunnen opstellen.