Het DNA van Marketing met PIT:

Opvallen en opbouwen van duurzame klantrelaties, gedreven door een diepgaande kennis van psychologie en koopgedrag.

882

Pittig

Op een energieke en enthousiaste manier jouw bedrijf helpen. Door samen te werken gaan we op zoek gaan naar de unieke kwaliteiten. Die zetten we op een pittige manier in de markt, zodat klanten jouw bedrijf (her)ontdekken.

OEMPWK0

Kern

Elke vrucht heeft een pit, de essentie van de plant. Jouw bedrijf heeft ook een kern, waar de mogelijkheden voor de toekomst in verstopt zitten. Aan marketing met PIT de taak deze unieke kern succesvol te vertalen naar een waarde voor jouw klanten.

zaadjes

Pitje

Het pitje plant de toekomst voor jouw bedrijf. Met een duurzame en doordachte aanpak positioneren we ondernemers met een sterk concept, waardoor je gaat groeien en meer loyale klanten krijgt.

Julia-1

Julia Kooyman

Met een liefde voor psychologie en marketing zorg ik ervoor dat je opvalt én langdurige banden met je klanten opbouwt. Sinds mijn jeugd ben ik gefascineerd door waarom we kopen en hoe we beïnvloed worden. Sinds 2013 begeleid ik met enthousiasme en doorzettingsvermogen B2B-ondernemers door deze boeiende wereld, altijd met de nadruk op de menselijke relaties en de lange termijn.

Over PIT

Vertel jouw unieke verhaal

Elke ondernemer heeft een unieke, waardevolle boodschap, product of dienst. Alleen, hoe val je op bij jouw klanten? Als marketeer met een passie voor psychologie help ik je niet alleen opvallen, maar ook duurzame relaties opbouwen met jouw klanten.

Door jouw bedrijf op een sterke manier in de markt zetten met een pittig concept en praktische psychologie en marketingprincipes toe te passen, bouwen we een relatie op met je klant en wordt je bedrijf een merk.

Het eerste pitje

Marketing met PIT heb ik opgericht in 2013 tijdens mijn Marketing Management studie op de Erasmus Universiteit. Na de studie had ik de keus om het pitje te laten groeien of te solliciteren. Ik had niets te verliezen en besloot fulltime mijn energie in marketing met PIT te steken. In de volgende jaren zijn er veel zaadjes uitgezet in de praktijk, zoals het ontwikkelen en zelf bouwen van websites, vormgeving van huisstijlen, flyers, advertenties en brochures tot het opzetten van Google Adwords campagnes, altijd beginnend met sterke wortels in strategie van het bedrijf en een pittig concept.

Groeit en verspreidt

Marketing en psychologie met elkaar combineren blijft de kern van mijn bedrijf en deze pit is nu uitgegroeid tot een volwaardig marketingbureau, waarbij ik nauwe samenwerkingen ben aangegaan met diverse freelance specialisten, zoal fotografen, tekstschrijvers, vormgevers en waarbij de focus van PIT ligt op marketingstrategie en concepten.

Opvallen bij jouw klanten? Contact
Sluiten